Житомирщина
Банери
banner
Статистика сайта

Відвідувачі за останні 24 години

Житомирські астрономи назвали астероїд на честь Вікіпедії

Андрушівська обсерваторія ААООдин з астероїдів Сонячної системи, відкритий в Андрушівський астрономічної обсерваторії на Житомирщині, отримав ім’я на честь Вікіпедії. Як повідомляє прес-служба ГО «Вікімедіа Україна», про це стало відомо 30 січня, в дев’ятий день народження української Вікіпедії.

«Астероїд на перший погляд нічим не відрізняється від десятків тисяч подібних уламків в головному поясі астероїдів. Однак тепер він служить першим космічним пам’ятником Вікіпедії і вікіпедістам всього світу», — наголошується в повідомленні прес-служби.

Андрушівська обсерваторія (ААО) — єдина приватна обсерваторія в Україні, заснована в 2001 році за ініціативою вченого і підприємця Юрія Іващенка.

З 2005 року вона входить до 20 найбільш продуктивних обсерваторій світу зі спостереження за малими планетами. За цей час було в ній відкрито більше 90 астероїдів, серед яких (117240) Житомир, (133293) Андрушівка, (212723) Кличко і ін.

Пропозиція назвати один з відкритих в Андрушівці астероїдів «Вікіпедія» надійшло від ГО «Вікімедіа Україна». Іващенко погодився і подав відповідну заявку в Комітет по номенклатурі малих планет. Назва було схвалено цим комітетом, в який входять 15 учених з усього світу.

Саме 30 січня виповнилося дев’ять років від створення першої статті в україномовному розділі Вікіпедії.

Банери
banner
website 8 из 10 на основе 92 оценок. 38 пользовательских отзывов.