Житомирщина
Online Translate
Банери
banner
Статистика сайта


Відвідувачі за останні 24 години















Відбулося засідання колегії районної державної адміністрації

30 листопада відбулося чергове засідання колегії районної державної адміністрації, яке вів голова райдержадміністрації О.М.Дудар.
Першим на порядку денному стояло питання про роботу установ освіти по реалізації основних положень Національної доктрини розвитку освіти та хід проведення опалювального сезону. З інформацією виступив начальник відділу освіти райдержадміністрації Бобер В.А., який зазначив, що станом на 1.09.2015 р. в районі функціонує 26 дошкільних закладів різних типів, які відвідує 1063 дитини дошкільного віку. В дошкільних закладах створено належні умови для перебування в них дітей.
У 24-х загальноосвітніх навчальних закладах нашого району навчається 3279 учнів. У 2015-2016 навчальному році початкова ланка завершує поетапний перехід до роботи за новим Державним стандартом початкової загальної освіти, новими програмами і новими підручниками в 4 класі.
Серед новацій 2015-2016 навчального року такі: до навчальних програм внесено зміни, спрямовані на їх розвантаження, на врахування вікових особливостей розвитку дитини, а також на відповідність сучасному розвитку науки та технологій. Програми позбавлені жорсткого поурочного поділу, вчителі можуть обирати послідовність розкриття навчального матеріалу в межах окремої теми, але так, щоб не порушувалась логіка його викладу.
Станом на 16 жовтня 2015 року котельні навчальних закладів забезпечені твердим паливом на 96 %, заключені договори на теплопостачання та газопостачання. З 24 загальноосвітніх навчальних закладів: 10 – опалення природним газом, 2 – електроопалення, 6 – теплопостачання, 6 тверде паливо (вугілля, дрова). Ліміти на споживання енергоносіїв дотримані, розрахунки за споживання світла, газу та теплопостачання здійснені в повному обсязі. З метою забезпечення дровами котелень, закуплено 260 м3 дров в дочірнього підприємства Коростишівського лісгосппак Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства.
З інформацією про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29.12.2012 року № 643 «Про організаторську роботу виконкомів Любимівської та Старокотельнянської сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та здійснення виконавчими комітетами даних рад делегованих повноважень державної виконавчої влади» інформував керівник апарату райдержадміністрації О.Ю. Савенко, який повідомив, що дане розпорядження голови районної державної адміністрації вчасно розглянуто на засіданнях обох виконкомів сільських рад, прийнято конкретні рішення на усунення допущених помилок і недоліків. На засіданнях виконкомів в цілому розглядаються актуальні проблеми місцевого значення. Тематика питань широка. За минулий рік і дев’ять місяців цього року на засіданнях виконкому Любиміської сільської ради розглянуто всього 126 питань, з них 87, що стосується делегованих повноважень органів виконавчої влади та відповідно по Старокотельнянській сільській раді 170 і 124 питань. Найбільше питань розглянуто в галузі житлово-комунального господарства, в сфері освіти, охорони здоров’я, забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, соціального захисту населення. Значна частина з них спрямована на вирішення практичних завдань.
Завідувач архівним сектором Леус Н.Л. проінформувала про хід виконання в районі Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», зокрема виступаюча зазначила, що станом на 01.12.2015 року в районі діє ряд архівних установ. Це архівний сектор Андрушівської райдержадміністрації, Комунальна установа «Трудовий архів» Андрушівської районної ради» та Трудові архіви Городківської, Глиновецької, Бровківської, Любимівської, Малопятигірської, Маломошківецької, Миньковецької та Великомошковецької сільських рад.
За 2014 рік архівним сектором виконано 558 запитів; з них 554 – з позитивним результатом і лише 4 запити з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів, На особистому прийомі побувало 189 громадян. Станом на 30 листопада 2015 року архівним сектором виконано 527 запитів, а на особистому прийомі побувало 226 громадян, які залишили письмові звернення. Для порівняння: в 2005 році архівним відділом РДА видано 122 довідки, в 2010 році – 81 довідку.
Трудовий архів районної ради має архівосховище площею 30, 81 кв.м. оснащене металевими стелажами, в якому зберігається 8825 справ з особового складу та майже тисяча справ тимчасового зберігання. З усіх розглянутих питань були прийняті відповідні рішення.

Банери
banner
website 8 из 10 на основе 71 оценок. 28 пользовательских отзывов.