Житомирщина
Online Translate
Банери
banner
Статистика сайта


Відвідувачі за останні 24 години















Аналітична довідка по зверненнях громадян у 2008 році

З метою виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 1092008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації № 48 від 14.02.08 з даного питання, в районі прийнято розпорядження голови райдержадміністрації № 94 від 25.02.08 року, яким затверджено відповідні заходи щодо виконання вимог документів зазначених державних органів по всебічному і вчасному розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства, підвищення ефективності цієї роботи.
Увага керівництва райдержадміністрації, відділів та управлінь райдержадміністрації, виконкомів міської, селищної, сільських рад постійно акцентується на необхідності підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях державної виконавчої влади і місцевого самоврядування, всебічного, кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян. Це здебільшого дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти законні їх вимоги.
На виконання вимог Закону України “Про звернення громадян” в районі виключно важливе значення надається особистому прийому громадян. В райдержадміністрації, районній раді, органах виконавчої влади і місцевого самоврядування району, затверджені та доведені до населення графіки особистого прийому громадян, увійшло в практику проведення виїзних прийомів громадян в селах району. За 2008 рік керівництвом райдержадміністрації проведено 85 виїзних прийоми, прийнято 413 чол. Працює телефон “Гаряча лінія”, його номер оприлюднено в місцевій газеті “Новини Андрушівщини”.
Загальним відділом райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
За 2008 рік перевірено та надано практичну і методичну допомогу в роботі зі зверненнями громадян виконкомам Малоп»тигірської, Бровківської, Зарубинецької, Лебединецької, Глинівецької, Великомошківецької, Крилівської, Антопільської, Гальчинської, Городківської, Нехворощанської, Іванківської, Степківської, Старокотельнянської, Каменівської, Забарської, Маломошківецької сільських рад та Червоненської селищної ради. За результатами перевірок підготовлено довідки на засідання колегії райдержадміністрації, прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації. Крім того, на засіданні колегії розглянуто питання про забезпечення в районі реалізації громадянами конституційного права на звернення згідно вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 1092008 та про організацію роботи зі зверненнями громадян в районі протягом 2007 року, І кварталу 2008 року та за підсумками роботи 1 півріччя, прийнято відповідні розпорядження.
Протягом 2008 року до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 5030 письмових звернень, що на 3,5 % більше проти відповідного періоду минулого року та 5180 усних звернень, що також більше на 7,5 % проти відповідного періоду минулого року. З урахуванням колективних звернень всього зверталось 11590 чоловік.
На особистому прийомі в керівництва райдержадміністрації побувало 842 чол.
Через вищестоящі органи влади, редакції газет надійшло 62 звернень, що більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року лише на 1,6 %.
Зменшилась кількість колективних звернень до райдержадміністрації, виконкомів міської, селищної, сільських рад району з 122 за 2007 рік до 102 за 2008 рік. Також зменшилась більше ніж у 2 рази загальна кількість повторних звернень з 19 до 8.
У зверненнях громадян порушено 10272 питань, що на 6,0 % більше ніж за відповідний період 2007 року. Чільне місце займають питання сільського господарства, землекористування в сільській місцевості та реформування агропромислового комплексу — 3099, які становлять 31,7 %. Серед інших основних питань є питання соціального захисту (1586), що складають 15,4 відсотків, житлові 11,5 %, забезпечення законності та охорони правопорядку 6,5 %, комунального та дорожнього господарства 5,6 %, повернення грошових заощаджень та вкладів – 4,2 %, праці 3,8 %, освіти, виховання і навчання дітей 3,4 %, охорони здоров’я 2,6 % .
Райдержадміністрацією вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. До райдержадміністрації протягом 2008 року надійшло 24 звернення від інвалідів учасників війни та бойових дій, членів сімей загиблих військовослужбовців, від членів багатодітних сімей – 10, від ветеранів праці, пенсіонерів – 155. За результатами розгляду пільгових звернень станом на 01.01.09 182 жителям району виділено одноразову допомогу на суму 120471 грн. Крім того надавалась допомога виконкомами місцевих рад району.
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів продовжується і знаходиться на контролі в райдержадміністрації.

Банери
banner
website 7 из 10 на основе 73 оценок. 25 пользовательских отзывов.